Wsparcie NSS Sp. z o.o. obejmuje tylko produkty zakupione w autoryzowanych punktach.

Nasz zespół zapewnia swoim klientom najwyższej klasy pomoc techniczną i serwis urządzeń.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Telewizja CCTV/IP
+48 22 551 20 60
+48 22 846 25 31 wew. 2
pomoc@bcscctv.pl

Wsparcie NSS Sp. z o.o. obejmuje tylko produkty zakupione w autoryzowanych punktach.

Nasz zespół zapewnia swoim klientom najwyższej klasy pomoc techniczną i serwis urządzeń.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

Systemy Alarmowe SSWiN
+48 22 846 25 31 wew. 3
pomoc@bcscctv.pl

Jak dostarczyć uszkodzony sprzęt do naprawy?

Gwarancja NSS Sp. z o.o. obejmuje tylko produkty zakupione w autoryzowanych punktach.

W celu zgłoszenia reklamacji niezbędne jest kompletne wypełnienie poniższego formularza. Prosimy zwłaszcza o precyzyjne podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu bezproblemowego kontaktu z Państwem.

Sprzęt wraz z dołączonym formularzem należy wysłać lub dostarczyć osobiście na adres:

NSS Sp. z o.o. SERWIS
ul. Modularna 11 (Hala IV)
02-238 Warszawa
+48 22 846 25 31

Wysyłka uszkodzonego sprzętu gwarancyjnego i pogwarancyjnego realizowana jest na koszt zleceniodawcy Szczegółowe informacje dotyczące warunków reklamacji zawarte są w „regulaminie serwisu”

Załączniki:

Śledź nas na Facebooku