Wsparcie NSS Sp. z o.o. obejmuje tylko produkty zakupione w autoryzowanych punktach.
Nasz zespół zapewnia swoim klientom najwyższej klasy pomoc techniczną i serwis urządzeń.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Telewizja CCTV/IP
+48 22 551 20 60
+48 22 846 25 31 wew. 2
pomoc@bcscctv.pl
Wsparcie NSS Sp. z o.o. obejmuje tylko produkty zakupione w autoryzowanych punktach.
Nasz zespół zapewnia swoim klientom najwyższej klasy pomoc techniczną i serwis urządzeń.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Systemy Alarmowe SSWiN
+48 22 846 25 31 wew. 3
pomoc@bcscctv.pl
Jak dostarczyć uszkodzony sprzęt do naprawy?
Gwarancja NSS Sp. z o.o. obejmuje tylko produkty zakupione w autoryzowanych punktach.
W celu zgłoszenia reklamacji niezbędne jest kompletne wypełnienie poniższego formularza. Prosimy zwłaszcza o precyzyjne podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu bezproblemowego kontaktu z Państwem.
Sprzęt wraz z dołączonym formularzem należy wysłać lub dostarczyć osobiście na adres:
NSS Sp. z o.o. SERWIS
ul. Modularna 11 (Hala IV)
02-238 Warszawa
+48 22 846 25 31
Wysyłka uszkodzonego sprzętu gwarancyjnego i pogwarancyjnego realizowana jest na koszt zleceniodawcy Szczegółowe informacje dotyczące warunków reklamacji zawarte są w „regulaminie serwisu”
Załączniki: